quiteangel

Alla inlägg under april 2014

Av Amie Persson - 29 april 2014 22:47

Av Amie Persson - 20 april 2014 00:17

Jag vet att jag inte bloggat på ett bra tag men har inte haft tid och har varit ute med vänner hela dagarna. Igår var jag på kräm, en nattklubb i trelleborg med folk och idag har jag varit på stranden och fotat med felicia hansson. Bilder kommer upp så småning om, bloggar just nu från mobilen eftersom jag stängt av datorn för natten.
Godnatt! ?

Av Amie Persson - 9 april 2014 20:59

 

tänkte skriva av mig lite, läs om ni vill eller stunta i det.


- jag har sen jag var liten inte alls tyckt om mig själv eller mitt utseende men för ungefär ett halvår sen när jag blev misshandlad av min dåvarande pojkvän så vaknade jag verkligen, jag insåg att jag är värd något underbart och inte bli b ehandlad som skit, speciellt inte av dom jag verkligen tyckte om. så jag fuckade alla idioter och nu har jag träffat många underbara vänner, på ett halvår så känns det som att jag har kännt dom i hela mitt liv. speciellt alexandra lindholm och alexander malmberg. mina två absolut bästa vänner någonsin. har aldrig nånsin innan kännt mig så älskad och behövd som jag gör nu. jag har mina nedgångar men inte alls lika ofta som jag hade för nåt år sen. man tycker ju att man ska vara lycklig i ett förhållande men det var jag inte. inte ett dugg, många frågar mig ofta varför jag inte lämnade honom tidigare men efter ett och ett halvt år är det svårt att lämna någon man tycker om. hade jag fått spola tillbaka tiden hade jag dock gjort allting annorlunda. men kom ihåg att om du varit utsatt för våld är det inte ditt fel, ingen är värd det!


- många undrar också vad som hände den kvällen och jag har aldrig liksom orkat prata om det eftersom jag varit så svag och ledsen över det som hände. det som egentligen hände var att min dåvarandre pojkvän blev galen över att jag ville prata med honom men han hade inte tid med en "fitta" som mig längre utan han ville ut med sina vänner och dricka och det slog alltså slint i huvudet på honom och han sparkade på mig, fällde mig flera gånger, spottade på mig, drog i mig, knivhotade mig, kallade mig för en massa elaka saker, slängde sin väska på mig, drog mig i håret, slängde in mig i buskar, ströp mig, satt sig gränsle över mig och slog mig med knytnäva i huvudet flera gånger och spottade på mig. tillslut så svimmade jag och sen vaknade jag upp i ambulansen på väg till akuten i malmö och då hade jag spytt ner mig själv på grund av hur hårt han hade boxat mig i huvudet och jag hade hjärnskakning. jag var så himla chokad och ledsen över att någon man älskade så mycket kunde göra en illa så. jag lärde känna honom efter ett och ett halvt år, jag ville bara berätta för er som inte vet. nu vet ni. tack för mig.

Av Amie Persson - 9 april 2014 20:55

     

en massa olika saker till att bygga naglar, här är även en bild på hur mina naglar blev. blev super nöjd!

Av Amie Persson - 6 april 2014 12:33

Har haft fullt upp hur länge som helst. Jag har börjat gymma, varit ute med vänner på puben och haft mycket i skolan.
här får ni i alla fall lite bilder :)

Presentation


Namn: Amie Persson
Född: 6 mars 1996
Bor: Skåne

Pluggar: Estet - bild på bastionskolan.
om mig: älskar galna hårfärger, piercings och tatueringar.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards